10 Nisan 2013 Çarşamba

su kacagi

su kaçağı ben pas (demir oksit) bir ısı transfer bariyer olduğunu size temin ederim. Yerine var pas "dönüştürmek" ve bu kaplama altında neler olabileceğini asla bilemezsiniz, ben herhangi gevşek pas yıkamak daha iyi olacağını düşünüyorum - it! "Bütünlük" için bir şey yapıyor ve en aza indirmek değilse değildir daha oluşumunu ortadan kaldırır.

Yukarıda # 3 durdu - Ben Prestone Anti-Rust ama
su kaçağı tespiti firması hiçbir Tutya (! - Son kurban anot veya alüminyum kafa) var.

Bildiğim kadarıyla silindir içindeki muazzam gaz basıncı? Kolay nefes alın! Bir stok T motoru Tepe gaz basıncı 20 ATDC yerde etrafında oluşan, muhtemelen bazı 250 psi - aşağı "üst halka belki 5/8 yani" piston yaklaşık 1/4 aşağı. 250 psi Bu pik, sadece delikli üst 5/8 "maruz Bu basınçlı pistonlu yaklaşık 75 ATDC onun maksimum hızı hızlandırır çabuk düşüyor -. Değil yarım delik aşağı ve bunun yarısı veya 125 psi olabilir .

Ben tüm blokları pas yerleşir ceket
su kaçağı istanbul altındaki ince olduğunu hayal ediyorum. Bu delik aşağı "2 den daha düşük olduğuna inanıyoruz.

Ben de bahse girerim ki blok iyi temizlenmiş ve pas-thru nokta aydınlatmak için fosforik asit ile metal prepped olabileceğini, delik bu düşük aracılığıyla ceket paslanmış eğer.
Sonra pas-thru Devcon çelik, sonraki boy sıkılmış blok ile doldurulmuş olabilir ve sadece iyi çalışır.

Ben blok yerini alacak önce Ve benim Speedster blokta (düşük değeri, blok hiç fark etmez) bu onarım yapardı.

Delikler hakkında endişelenmeyin! Ne delikleri 2.9 litre 20
istanbul su kaçağı firması üzerinden atlar yapar ve yüzlerce kilo ağırlığa sahip bir motor yamalı olamaz?

Eğer gerçekten bu bloğu korozyon ter, sadece bir kolayca değiştirilir aluminium head olsun - Eğer orada onunla blok korozyona unutabilirsin!

Endişelenme, mutlu ol! :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder